Klantenservice

Klantenservice Bodybow Healthcare BV
Adres: Zeelandhaven 2 3433 PL Nieuwegein. U vindt ons op het terrein van Active Ants. Tel:030-6043552, fax:030-6035657, e-mail: klantenservice@bodybow.nl. KvK:30249617. BTWnr: NL820142700B01

Bezoek op afspraak: onze showroom is op werkdagen open van 09.00 - 16.30 uur. Bel ons eerst even als u een product direct wilt meenemen i.v.m. voorraad.

Retouren: als een levering niet aan uw voorwaarden voldoet kunt u deze voldoende gefrankeerd binnen 14 dagen retour sturen.
Neem wel eerst contact met ons op, alleen zendingen met een retournummer, worden in ontvangst genomen. Voor terugbetaling dient het product in ongeschonden staat te zijn en indien mogelijk in originele verpakking.

Garantie: Bij Bodybow Healthcare heeft u een fabrieks garantietermijn van een jaar. Deze garantie is niet overdraagbaar. De garantieperiode gaat in vanaf de datum van aankoop. De garantie geldt niet voor: goederen die onjuist gebruikt worden anders dan in de handleiding c.q. gebruiksaanwijzing gesteld wordt. Rekmateriaal en elastieken, uitgezonderd fabrieksfouten. De garantie vervalt bij het niet uitvoeren van noodzakelijk onderhoud zoals in de gebruiksaanwijzing gesteld wordt.
Alle kosten gemaakt door Bodybow betreffende het vervangen/repareren van goederen die buiten de garantietermijn vallen komen ten laste van de koper, verzend/voorrij/materiaal/loonkosten. Hierbij kijken we altijd of het probleem tegen zo laag mogelijke kosten kunnen uitvoeren-oplossen.

Keurmerk: wij zijn lid van het Webshop Keurmerk. De Stichting Webshop Keurmerk is sinds 2001 dé brancheorganisatie en hét Thuiswinkel Keurmerk van thuiswinkels die hun producten en diensten voornamelijk via internet aanbieden. Met meer dan 3000 aangesloten webwinkels is de Stichting het grootste erkende Keurmerk van Nederland. De bij het Nederlandse Webshop Keurmerk aangesloten winkels staan onder onafhankelijk toezicht van de Stichting. De Stichting Webshop Keurmerk beoogt consumenten te beschermen tegen ondeugdelijke webwinkels en/of thuiswinkels.

Klachtenafhandeling: bij een klacht krijgt u van ons binnen 24 uur bevestiging van ontvangst. Wij zullen er alles aan doen om uw klacht naar behoren op te lossen. Mocht dat niet lukken dan leggen wij, of u, deze kwestie voor aan de Geschillencommissie. Wij zijn aangesloten bij de Stichting Geschillen Commissie met een eigen Geschillencommissie Webshop, deze is geheel onafhankelijk van de Stichting Webshop Keurmerk. Door onze aansluiting bij het Webkeurmerk en het aanvaarden van de algemene voorwaarden daarvan betekent dat wij ons binden aan de uitspraak van de geschillencommissie.

Klik linksonder op het logo van het Webshop Keurmerk om naar de website te gaan.

  • Recente zoekopdrachten
  • apparaat55
  • Mckenzie36
  • aidapt rollator indoor3
  • Bekkenband2